Translate

czwartek, 7 stycznia 2016

Tomasz Grzywaczewski, "Życie i śmierć na Drodze Umarłych" i mój prywatny Rok Rosji w Polsce (kontynuacja)


Zdecydowanie NAJGORSZA książka o podróżach po Rosji, jaką czytałam w życiu. A czytam ich sporo. Nie chce mi się pisać więcej, bo szkoda mojego cennego czasu na pisanie o tej książce. Odnotowuję tylko, że przeczytałam do końca. Z trudem, ale uczciwie. 

Jednakże...

Zdecydowanie NIE POLECAM! 


Tomasz Grzywaczewski, "Życie i śmierć na Drodze Umarłych", Wyd. Literackie, Kraków 2015


Jeszcze o akcji Rok Rosji w Polsce:

Moja zeszłoroczna indywidualna akcja Rok Rosji w Polsce, będąca reperkusją odwołania oficjalnych obchodów Roku Rosji w Polsce jest nadal kontynuowana na tym blogu. Bezterminowo. Bo cóż to rok w czytaniu o Rosji? Mało, stanowczo za mało. A więc - czytamy dalej!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz