Translate

środa, 18 grudnia 2019

Alicja Łukawska, Halina Łukawska, „Córka organisty. Wspomnienia mieszkanki Pomorza” – jest pierwsza recenzja naszej książki!



Na łamach „Gazety Malborskiej” (nr 50, 11 grudnia 2019) ukazała się pierwsza recenzja książki „Córka organisty. Wspomnienia mieszkanki Pomorza” Alicji Łukawskiej i Haliny Łukawskiej, która została właśnie wydana w ramach Biblioteki Kwartalnika „Prowincja” ze Sztumu. Jej autorem jest brat Krzysztof Łaszuk z Malborka. 



W recenzji czytamy m. in.: 

„Dosłownie połykałem kartkę po kartce. Przed oczyma otwierają mi się poszczególne sceny wspomnień mieszkanki Pomorza. A sceny jak z filmu, opisy prozy życia, relacje międzyludzkie, piękna przyroda, wspaniałe dialogi, humor, fakty historyczne, dramaty ludzkie, cierpienie wojny i radość życia… Książka jest o nas, ludziach z Pomorza i dla nas. W niedzielę miałem ucztę dla duszy, zakończyłem czytanie. Dosłownie „zjadłem” w jeden dzień i noc. (…) Cała książka jest żywą historią. Lektura była bardzo mi miła. Dziękuję. Warto czytać. Wracajmy do korzeni.”

A my z mamą bardzo dziękujemy bratu Krzysztofowi Łaszukowi za tak piękną recenzję, która – jak widać – została napisana po prostu „od serca”! Cieszymy się, że książka się spodobała!

Łaszuk Krzysztof, brat, „Warto czytać o naszych korzeniach”, „Gazeta Malborska” 2019/50
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz