Translate

niedziela, 8 grudnia 2019

Alicja Łukawska, Halina Łukawska, „Córka organisty. Wspomnienia mieszkanki Pomorza"- PROMOCJA KSIĄŻKI W MALBORKU



W ubiegły wtorek (3 grudnia 2019) odbyła się promocja naszej (to jest napisanej wspólnie z mamą) książki „Córka organisty. Wspomnienia mieszkanki Pomorza”. Uroczystość odbyła się w niezwykle klimatycznym miejscu, które nosi nazwę Spółdzielnia Socjalna Inicjatyw Społecznych (dawna poniemiecka fabryka cygar). Znajduje się ona w Malborku, przy ulicy Grunwaldzkiej 16-18, koło rynku. 



Spotkanie było naprawdę udane! Publiczność dopisała. Zjawiło się coś około trzydziestu osób, z których część stanowili nasi krewni i znajomi, ale przyszli też ludzie całkiem nieznajomi, widać zainteresowani tematem. Spotkanie poprowadził Leszek Sarnowski, redaktor naczelny Kwartalnika „Prowincja”, który jest także inicjatorem powstania i wydania tej książki. O klimat, poczęstunek i piękny wystrój sali zadbała Anna Szade, gospodyni Spółdzielni Socjalnej Inicjatyw Społecznych. A w tle leciał pokaz multimedialny, który przygotował syn Ani, Filip Gradowski. Widać było wszystkie zdjęcia, które wykorzystałyśmy w książce.

Wszystkim serdecznie dziękuję za obecność i dobrą, życzliwą energię. Nie spodziewałam się, że będzie tak fajnie! Wszystko poszło dobrze! A bałam się jak przed maturą! 😉 To było moje pierwsze w życiu spotkanie autorskie z czytelnikami. Kiedy wydałam pierwszą książkę, nie przeżyłam czegoś takiego… Chyba najlepsze w pisaniu są te spotkania!



Teraz jeszcze przed nami spotkania promocyjne książki w Sztumie i Nowym Dworze Gdańskim. Z wieścią o tej biograficznej opowieści chciałabym też pojechać do miejsc, o których opowiada w książce moja mama, to jest do Osieka nad Wisłą, Markus na Żuławach i na Okole w Bydgoszczy. Nie wiem, jak i kiedy, ale na pewno pojadę, by podzielić się z innymi tą historią!

Chciałam też tą drogą podziękować za zdjęcia ze spotkania, które do mnie dotarły! Jestem Wam bardzo wdzięczna za te fotografie!


 
Łukawska Alicja, Łukawska Halina, „Córka organisty. Wspomnienia mieszkanki Pomorza”, Sztum 2019

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz